Reklamace a vrácení zboží
Na Truhlíkov.cz reklamujete a vrátíte zboží snadno a rychle!
Jak vrátit nechtěné zboží?
Odstoupení od smlouvy do 14 dnů
|
Kontaktujte nás
Napiště na zákaznické centrum na e-mail info@truhlikov.cz. Sdělte nám, že chcete zboží vrátit, které a číslo objednávky.
|
|
Pošleme kurýra
Po obdržení e-mailu pošleme kurýra na uvedenou adresu. Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě. Doprava je ZDARMA.
|
|
Vrátíme peníze
Jakmile nám dopravce předá balík. Zkontrolujeme ho a obratem pošleme peníze na Váš účet.
|
V případě, že chcete vrátit zboží do 14 dnů od zakoupení bez udání důvodu, musí být zboží nepoškozené, nesmí být porušený hygienický obal produktu a zboží musí být vrácené v originálním obalu (úplné s kompletní dokumentací).
Jak vyreklamovat zboží?
|
Kontaktujte nás
Napište na zákaznické centrum na e-mail info@truhlikov.cz. Sdělte nám, že chcete zboží reklamovat, které a číslo objednávky. Uveďte co nejpodrobněji důvod reklamace, případně přidejte fotky.
|
|
Pošleme kurýra
Po obdržení e-mailu se dohodneme na termínu a pošleme k vám kurýra na uvedenou adresu. Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě. Doprava je ZDARMA.
|
|
Vrátíme peníze
Jakmile nám dopravce předá balík, posoudíme reklamaci, případně zašleme dodavateli na servisní posouzení nebo opravu. V případě, že je vada neodstranitelná, zašleme vám nové zboží anebo peníze zpět na účet.
|
Jak rostliny dorazili našim zákazníkům se můžete podívat ZDE
Podrobný reklamační řád si můžete přečíst ZDE.
Kompletní obchodní podmínky ZDE.
Máte problém se zásilkou? Koukněte se ZDE.